maandag 10 augustus 2015

Tekenhulp

Ik ben geen ster in tekenen, daarom stempel ik ook.
Onze nieuwe multi stencils blijken een heel handige tekenhulp te zijn !
Met behulp van de stencils wordt het heel makkelijk om fantasie beestjes te tekenen.
Hier mijn eerste poging en ik moet zeggen... ik ben tevreden en het was super leuk om te doen.




Ik heb het beestje met behulp van het multi stencil Drop met potlood eerst getekend.
De cirkels voor de oogjes heb ik met een cirkel stencil gemaakt.
Alles ingekleurd met acryl verfstiften omdat die zo mooi dekkend zijn over de potlood lijntjes.
De zwarte lijntjes heb ik met een Artigo lakstift getekend.
Daarna de achtergrond met Memento stiften en Distress inkt ingevuld.
Voor de lucht nog een 123 stencil gebruikt.
Met dit zelfde stencil het kadertje getekend.
Nog een tekstje erop gestempeld met StazOn en klaar was mijn fantasie diertje.

Groetjes Ank

5 opmerkingen:

Christine zei

Fantastisch!!!

Ellen zei

Leuk hoor

Mirjam Vree zei

Hij is echt super mooi Ank, en ik kan ook niet tekenen dus ben hier zeer blij mee

Ballie (Bennarda) zei

Ank, mag ik even wat vragen,waarom heb je onder de snavel niet mooi ingekleurd maar meer gekrast? Vind de vogel op zich mooi.
groetjes Ballie (Bennarda)

Marian zei

Het idee is al super, resultaat geweldig!