zondag 26 april 2015

Giraffe at sunset


Deze stempel van de giraf heb ik eigenlijk al een hele poos want ik was er meteen verliefd op en toch ... bleef hij liggen, tot afgelopen nacht.
Het idee eenmaal in mijn hoofd, moet het op papier dus daar zat ik terwijl de rest van Nederland waarschijnlijk al in diepe rust was.

De giraf gestempeld met zwarte StazOn.
De zwarte vlekjes in zijn vacht gekleurd met een bruine Posca marker ( want die dekt zo lekker over StazOn )
Ook de zwarte waterlijntjes heb ik weg gekleurd met blauw en wit.
De rest heb ik ingekleurd met Memento markers en gesponsd met Distress inkt.
Met een baby doekje wat inkt weg gehaald uit het water als reflexie van de ondergaande zon.
Tekst erbij en wat zwarte takjes om het tot een geheel te maken.

Groetjes Ank

1 opmerking:

Gerrina zei

Dat wachten heeft de stempel goed gedaan; zo is "ie" prachtig! (en we zijn niet verslaafd als we er voor op staan, toch? Je kan toch niet slapen voor het idee uit je hoofd en op papier is, dus... :) ) Groetjes, Gerrina