zondag 1 maart 2015

Stampinback challenge maart

Voor de Stampinback challenge heeft Wiepke het thema TEKST in de hoofdrol gekozen.
En natuurlijk leent het nieuwe rubber van KIT 152 zich daar helemaal voor.
Dit is mijn bijdrage ...


Ik heb eerst op een stuk SB karton de plankjes achtergrond van KIT 145 met grijze StazOn gestempeld.
Daar overheen heb ik de Happiness tekst stempel van de nieuwe KIT gestempeld met StazOn Jet Black en in reepjes geknipt.
De uiteinden van de reepjes heb ik op maat gescheurd.
Met Memento markers ieder reepje gekleurd en de randen met zwarte inkt bewerkt.
Op de A6 achtergrond kaart heb ik de steentjes, ook van KIT 145 afgedrukt en op de lege tussenruimten de grote zeepbelletjes.
De tekst reepjes zijn met foamtape op de ondergrond geplakt en dat heb ik bewust een beetje schots en scheef gedaan.

Groetjes Ank

2 opmerkingen:

Unknown zei

Een prachtige bijdrage aan de Stampinback Challenge!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Schitterende kaart, Ank!