woensdag 2 juli 2014

Schilderijtje

Binnenkort gaan we weer een You Tube filmpje maken.
Voordat we werkelijk gaan filmen maak ik altijd eerst een " proefje" of meestal een aantal zelfs.
Deze keer heb ik mijn proefkaart ingelijst.
Een soortgelijke kaart  heb ik al eerder gemaakt en zit ook in mijn boekje en het is 1 van de kaarten waarbij ik heel vaak de vraag heb gekregen hoe ik deze gemaakt had.
Die uitleg komt dus binnenkort in een filmpje op You Tube maar bij deze alvast de proef versie in een lijstje.


Groetjes Ank

4 opmerkingen:

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Mooi zoals de bloemen op het kader overgaan in de bloemen op de kaart...lekkere achtergrond en mooi ingekleurd Ank.
Wat staat het chic, zo ingelijst!!
Alie

Gerrina zei

Mooi! Ben benieuwd naar het filmpje! Groetjes, Gerrina

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Ja zo kun je kaarten ook bewaren een leuk idee . ben natuurlijk ook benieuwd naar je filmpje.
Liefs Rianne

Riannerizanti.blogspot.nl zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.