vrijdag 21 maart 2014

Tutje

Binnen ons designteam werden de twee fancy ladies op het fashionista sheet al snel betiteld als " die tutjes"
Inmiddels noemen wij ze geheel schaamteloos ook altijd tutjes en iedereen weet dan waar we het over hebben.
Op deze kaart heb ik ook wat oudere stempels, een stencil en dus een tutje gebruikt.
Ingekleurd met Memento markers.
Gesponst met distres inkt en accentjes met een witte Paint Sharpie gemaakt.
Hoe ik deze achtergrond met het stencil heb gemaakt kun je dit weekend op zaterdag en zondag bij ons in de winkel komen bekijken ( of volgende maand in Nijkerk )

Groetjes Ank



3 opmerkingen:

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Heb ik me de hele tijd ingehouden en heb de tutjes steeds dametjes genoemd hahaha, maar we mogen dus schaamteloos over de tutjes praten...top!
Deze kaart is ook weer zo mooi Ank...heerlijke details!
Goed weekend, Alie :-)

Gerrina zei

Wel heel leuke tutjes! Ik hoop dat ik dit weekend hier weg kan glippen, want ook deze kaart ziet er prachtig uit! Groetjes, Gerrina

Anneke zei

Nou misschien wel een tutje maar als je haar in de ogen kijkt heeft ze ook pit. Het is alleen de buitenkant. Ik vind haar wel leuk en kom in Nijkerk langs. Veel succes en plezier vandaag. Groetjes Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com