dinsdag 11 maart 2014

Black & White

Ik begin, als ik met StazOn op SB karton ga stempelen altijd met eerst alle afdrukken stempelen.
Ik stempel eigenlijk zelden op een bewerkte achtergrond omdat ik vind dat StazOn de mooiste zwarte afdruk geeft als het rechtstreeks op het gladde karton wordt gestempeld.
Aangezien het watervast is kun je er daarna nog van alles mee doen of overheen smeren.
Zo was ook mijn plan bij deze kaart.
Eenmaal klaar met het stempelwerk zat ik te dubben hoe en wat ik hier nu met kleur moest gaan doen.
Na een hele poos te hebben zitten staren naar de kaart heb ik besloten om er gewoon geen kleur aan te geven en te laten zoals het was.


De dame is van het Fashionista sheet 146 B
Alle andere stempels zijn van sheet 139 A
Gemat op zwart en daarna op zilver karton en op een dubbele gebroken witte kaart geplakt.

Groetjes Ank

3 opmerkingen:

Gerrina zei

Als het af is, is het af en deze is zo wel heel mooi!! Groetjes, Gerrina

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een gave kaarten kun jij toch maken Ank...ook dit is weer zo'n leuke stempelcombinatie! Maar ja, de stempels zijn ook wel top natuurlijk! :-)

Mag het een onsje minder zijn, zei

Dank u dames.