zondag 8 september 2013

Veertjes


Ik weet niet hoe het komt maar op de een of andere manier associeer ik de veertjes van KIT 137 met verdriet en komen er bij mij tot op heden alleen maar sterkte / condoleance kaarten mee uit mijn handen. 
De veertjes zijn hier afgedrukt met mijn jaren oude Chalk inkt omdat die zo'n mooie matte uitstraling heeft.
De tekst is met een Midi StazOn Ganache gestempeld.
Gemat op donkerbruin en kraft cardstock en op een dubbele gebroken witte kaart geplakt.

Klik op de foto om hem te vergroten.
  Pin It! Groetjes Ank

3 opmerkingen:

Inge zei

Heel mooi, Ank!
Volgens mij hebben veel mensen dat gevoel bij veertjes.

Anneke zei

Heel mooi ik heb wat met veertjes.
Groetjes, Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Heel apart én mooi Ank